USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Gry / Mody do ST: Armada
 
Autor Wiadomość
Locutus
Anonimowy
#1 - Wysłana: 29 Lip 2005 14:11:03
Szukam sobie obecnie modów działających z pierwszą częścią Armady... Ale coś trudno mi je znaleść. Tak więc pomyślałem, żeby zwrócić się z prośbą o pomoc..
Może ktoś mógłby mi polecić dobre mody do tej gry łącznie z linkami do nich? Byłbym wdzięczny...
Pah Wraith
Użytkownik
#2 - Wysłana: 29 Lip 2005 14:19:22 - Edytowany przez: Pah Wraith
Picard
Użytkownik
#3 - Wysłana: 29 Lip 2005 16:50:34
Locutus jeśli chcesz zagrać w Armade to daj znać !!!
reyden
Użytkownik
#4 - Wysłana: 30 Lip 2005 21:07:51
polecam stronę www.armadafleetcommand.com ; całkiem sporo dodatków do Aramdy I i II ,
Locutus of Borg
Anonimowy
#5 - Wysłana: 31 Lip 2005 21:04:49
Dziękuję za strony, obecnie testuję millenium projext... a potem się zobaczy ;)
Picard
Użytkownik
#6 - Wysłana: 31 Lip 2005 21:14:28 - Edytowany przez: Picard
Kolejne głupie pytanie : czy jakieś mody mogą być niekompatybilne ze zwykłą wersją gry , jaką posjadam ? Bo na przykład po długich bojach udało mi się z powodzeniem zainstalować mod : ,,ST vs SW" ale gdy dochodzi do wymiany ognia pomiędzy poszczególnymi jednostkami , gra się zawiesza i wychodzi do Windows. Chyba coś źle robie ale nie wiem co Oj , będe się musiał jeszcze wiele nauczyć... Co do samego modu to nowe okręty prezentują się w nim świetnie - chodź proporcje w nim są nieco zachwiane : Milenium Falcon wielkości Defianta ? - i wszystko zapowaida sie bardzo interesująco. Widziałem też w siecii mod pozwalający Romulanom na produkcje Sejmitarów. Rzecz wygląda prawdziwe kosmicznie !
Pah Wraith
Użytkownik
#7 - Wysłana: 31 Lip 2005 21:20:10
,,ST vs SW"

Oba światy są po prostu tak niekompatybilne
Picard
Użytkownik
#8 - Wysłana: 31 Lip 2005 22:34:33 - Edytowany przez: Picard
Oba światy są po prostu tak niekompatybilne

Jest jeszce możliwość ściągnięcia modu umorzliwjajacego walkę rasami z Babylonu 5 oraz ze Stargate...
WarLock II
Użytkownik
#9 - Wysłana: 1 Sier 2005 23:08:10
Właśnie zainstalowałem ten mod z B5 niestety nie działa pomimo upatchowania misja doładowuje się i zaraz potem wiesza.

Wypróbowałem już 5 róznych modów i obecnie za najlepszy uważam Ghost Compilation Mod. Pięknie zrobione jednostki, wszystkio ładnie przemyślane, wykonane. Jedyny problem to fakt że mod zmienia tylko federacyjne jednostki.
Dyplomata
Użytkownik
#10 - Wysłana: 7 Sier 2005 12:20:13
Do Picarda .

Czy udało się tobie rozwiązać problem z dodatkami "ST vs SW" ?

Interesuje mnie , to gdyż posiadam : "Star Trek : Armada" .
Picard
Użytkownik
#11 - Wysłana: 8 Sier 2005 08:08:55
Czy udało się tobie rozwiązać problem z dodatkami "ST vs SW" ?

Jeszcze nie ale ja jak to ja , pełen naiwnej nadziej kombinuje dalej... Może po prostu ja coś robie nie tak ? A tak na marginesie jeśli masz ,,Armade" i chciał byś w nią zagrać z żywym przeciwnikiem to zapraszam do zabawy ! Możemy się jakoś umówić na małą rozgrywkę.
reyden
Użytkownik
#12 - Wysłana: 19 Gru 2005 23:57:05
Co do dodatku ST vs. SW - mi też na początku niechciało to chodzić , po długich bojach wreszcie zaskoczył ; ale odechciało mi się grać - głównie przez myśliwce SW - autorzy chyba za bardzo przegieli - 8 mysliwców potrafiło rozwalić 2x tyle N'V + kilka stacji i platform obronnych w poliżu - brr. .

A co do innych modów do AI , na pierwszym miejscu jest u mnie mod Milenium Project ( wersja 1.9SE ) + Hi-Res patch - grę trzeba ustawić na max. poziom detali żeby mod zaskoczył ,

Drugie miejsce zajmuje B5 mod , tyle tylko ze tam w misje trudno pograć - np. w M1 kampanii fedków zamiast Sovka mamy okręt Cienii wielki na poł mapy .
Q__
Moderator
#13 - Wysłana: 23 Sty 2015 22:21:17
Slovaak
Użytkownik
#14 - Wysłana: 9 Paź 2015 01:00:01
Nie mogę sobie poradzić z modami

Mam Sind of a Solar Empire: Rebellion v1.01 Dev.4176, wrzucam do odpowiedniego folderu "Star Trek Armada 3: 1.2 Full version" podczas "stand by" wyskakują błędy i wywala z gry.
Slovaak
Użytkownik
#15 - Wysłana: 14 Paź 2015 16:09:38 - Edytowany przez: Slovaak
No nic, odstąpiłem od Sind of a Solar Empire i zainstalowałem sobie Armada II: Fleet Operations, jak ktoś nie grał jeszcze to bardzo polecam:
+ wspaniała grafika
+ wspaniałe modele
+ nowe klasy okrętów
+ usunięto zapotrzebowanie na oficerów i załogę,
+ ilość okrętów ograniczona jedynie możliwością sprzętu
+ możliwość wezwania posiłków spoza mapy
+ dodano Dominium i Breen, wiele wspaniałych okrętów

- brak swobodnej kamery a teraz by się przydała
- brak możliwości budowania Galaxy, Nebul, Excelsiorów itd
- brak Mirand i innych statków z okresu TMP, brak Steamrunnerów.
- limit co do ilości wezwanych posiłków
- BRAK Cardassian!!!

A2FO
Slovaak
Użytkownik
#16 - Wysłana: 23 Paź 2015 17:46:18 - Edytowany przez: Slovaak
Tak mi się wydawało że już nie ma więcej okrętów "spoza mapy", głównie przychodzą Excelsiory, Nebule, rzadziej Centaury, Galaxy, Ambassadory i Nova R a tu nagle coś takiego:
aa

Trafiło się wam coś jeszcze ciekawego? Miranda może?
Q__
Moderator
#17 - Wysłana: 15 Sier 2016 18:59:00
Ekipa TrekYards rozmawia z Maxem Loefem, developerem Armady 3:
http://www.youtube.com/watch?v=dCWg5wGto8w
http://www.youtube.com/watch?v=2PCj9lUemK0
 
USS Phoenix forum / Gry / Mody do ST: Armada

 
Wygenerowane przez miniBB®


© Copyright 2001-2009 by USS Phoenix Team.   Dołącz sidebar Mozilli.   Konfiguruj wygląd.
Część materiałów na tej stronie pochodzi z oryginalnego serwisu USS Solaris za wiedzą i zgodą autorów.
Star Trek, Star Trek The Next Generation, Deep Space Nine, Voyager oraz Enterprise to zastrzeżone znaki towarowe Paramount Pictures.

Pobierz Firefoksa!