USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Gry / Overclocking

Autor Wiadomość
Darnok
Użytkownik
#1 - Wysłana: 17 Lut 2008 21:00:10 - Edytowany przez: Darnok
Przymierzam się do kupna nowego komputera. Nie zamierzam grać w najnowsze gry pokroju crysisa, ale wiedźmina ma full detalach bez zbytniego spięcia bym się spodziewał no i poskładałem komputer tak, bo go trochę podkręcić. Problem jest jeden- jestem zielony w tych sprawach. Dzisiaj o tym trochę czytałem (kilkanaście tekstów dotyczących overclockingu, fora internetowe itp.), ale to wciąż za mało. Interesuje mnie dokładnie synchronizacja ram do procka, którego podkręcić bez zmiany napięcia powinienem do 3,2GHZ (ludzie do 4ghz ze zmianami i lepszym chlodzeniem robia, 3,2 twierdza, ze bez potu zrobi). Tutaj podam linki do tego, co sobie wypatrzylem.
http://www.agito.pl/socket_775/abit_ip35e.776.4317 7.html
http://www.agito.pl/seria_hd_3000/asus_radeon_hd_3 650_256mb_ddr3_pcie_box.1847.327815.html
http://www.agito.pl/core_2_duo/intel_core_2_duo_e8 200_266_ghz_box.1040.327512.html bez dodatkowego chłodzenia!
http://www.agito.pl/zasilacze/pentagram_silent_for ce_psf_620a12s_620w.221.38498.html
http://www.agito.pl/ddr_2/goodram_ddr2_dual_channe l_2x1024mb_667mhz_cl50_box.1607.36147.html

Wiem, że przy ramach albo zwiększamy takowanie i fsb (podkreślam, że mało mi to mówi), a wszystko ma sens z takowaniem procka, którego robi się na fsb i jak system nie stanie ew. jest niestabilny to albo zmniejszamy albo napiecie zwiekszamy. Tyle z teorii i praktyki może ktoś tutaj mi pomóc? żeby było trekowo to dzięki temu sprzętowi będę miał 100fpsów w bridge commandera

Mógłby mi ktoś krok po kroku napisać co zrobić, by podkręcić to do 3,2 GHZ? uwzględniając timingi i takowanie ram, bo boję się przedobrzyć co do karty graficznej, to na razie taka mi starczy, co najwyżej kupię 38xx
reyden
Użytkownik
#2 - Wysłana: 18 Lut 2008 10:30:41
Płyta , CPU i ram mogą być .

Zasilacz za mocny do twojego sprzętu , wystarczy markowe 350 W .