USS Phoenix
Logo
USS Phoenix forum / Star Trek / TOS - podsumowanie
 Strona:  1  2  3  4  »» 
Autor Wiadomość
Madame Picard
Moderator
#1 - Wysłana: 10 Mar 2008 10:41:50 - Edytowany przez: Madame Picard
Jako że emisja TOS-a dobiegła końca, proponuję wątek wspomnieniowo podsumowujący to, co nam się nie podobało (to, co nam się nie podobało, omawialiśmy tyle razy, że nie będziemy się bez sensu powtarzać ). Proponuję, żebyśmy napisali, które odcinki i sceny podobały nam się najbardziej.
Moje ulubione odcinki w kolejności:
1. Court Martial
2. The Doomsday Machine
3. The Trouble with Tribbles
4. Let That Be Your Last Battlefield
5. Wolf in the Fold
6. Journey to Babel

I ulubione sceny (pomijam te z gołą klatą Kirka jako pozakonkurencyjne):
1. płaczący Spock i Kirk policzkujący Spocka (The Naked Time)
2. Spock dokonujący mind melt z panią skałą (The Devil in the Dark)
3. McCoy: Jestem lekarzem, nie murazrzem (The Devil in the Dark)
4. Spock: na pańskim ramieniu siedzi wielonogie stworzenie (The Taste of Armaggedon)
5. Spock opowiadający Kirkowi o tym, czym jest pon farr (Amok Time)
6. Mocne wejście Chekova w Who Mourns for Adonais (jestem bogiem -- a ja rosyjskim carem)
7. Uhura rozprawiająca się z Sulu (Mirror)
8. McCoy rozstawiający po kątach swoich pacjentów na końcu Journey to Babel
9. Sulu: Po raz pierwszy wygraża mi usterka! (The Wolf in the Fold)
10. Załoga turlajaca się ze śmiechu po zaaplikowaniu przez McCoya środków przeciwlękowych (Wolf in the Fold)
11. całość sceny z Kirkiem zakopanym w Tribblach i rozmowa Kirka ze Scottym ("Obrazili Enterprise; to kwestia honoru!")
12. końcowa scena z Trouble with Tribbles
13. Kirk za kierownicą samochodu (A Piece of Action)
14. Scotty płaczący do butelki po whisky (By Any Other Name)
15. Chekov uradowany rzucającą się na niego dziewczyną oraz miny pozostałych (Spectre of the Gun)
16. Kirk biorący Chekova na ręce i zanoszący do ambulatorium (Day of the Dove)
17. Spock i McCoy odsłuchujący nagrania Kirka (The Tholian Web)